תקרית במעבר החצייה: "בסרטון רואים שלא עברתי עבירה" | האזינו

אסתי פלד 3 Comment on תקרית במעבר החצייה: "בסרטון רואים שלא עברתי עבירה" | האזינו

יעקב שוהם נעצר בפתח תקווה על ידי שוטרת שטענה כי נסע במעבר חצייה בו עמדו אנשים שרצו לחצות. שוהם הכחיש, ושלח את סרטון מצלמות הרכב שלו למשטרה, ולתדהמתו המשטרה טוענת כי הסרטון שלו מחזק את החשד נגדו | האזינו לריאיון איתו

צילום: Lara Savage/Flash 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כשבועיים שוטרת עצרה בפתח תקווה את יעקב שוהם, וטענה כי לא כיבד את זכותם של הולכי הרגל ונסע כשמישהו רצה לעבור במעבר חצייה.

למזלו של יעקב היה לו ברכב מצלמות, וכשהוא ראה את התיעוד הוא הבין שלא היה שום אדם שרצה לחצות את הכביש. שוהם הגיש ערעור למשטרה וצירף את התיעוד שמוכיח שהוא לא עבר שום עבירה.

לתדהמתו לאחר כמה ימים הוא קיבל הודעה לקונית מהמשטרה בה נאמר שהסרטון דווקא מחזק את החשד נגדו כי עבר עבירה תנועה.

שוהם שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" וסיפר את המקרה. "הם עושים מהאזרחים חוכא ואיטלולא, קיבלתי המוני תגובות של אנשים שזה קרה גם להם. היד קלה על ההדק".

האזינו לשיחה המלאה:

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר באכיפה שבוצעה עפ"י דין ולצערנו יש הבוחרים להכפיש את השוטרת, בניגוד לעובדות. נדגיש, כי האירוע נבחן ע"י גורמי המקצוע באגף התנועה והמענה נמסר לנהג מטעם מרכז פניות נהגים ארצי, אשר דחה את הערר, תוך ציון העובדה כי הסרטון המלא שצרף הנהג בפנייתו אף מחזק את החשד בדבר ביצוע עבירת תנועה על ידו".

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מקומם.
    דבר מזעזע נוסף שקורה, שאם מקבל הדוח מעיר לשוטר על כך שהדוח לא ניתן בצורה חוקית/משפטית השוטר נותן לו עוד דוח על הפרעה לשוטר במהלך פעילות

  2. 2

    יש לי הרגשה שהשוטרים משוכנעים שהם במשחק "שוטרים וגנבים "….